- Notícies
- La Federació
- Campus d'Estiu 2026 (Ple / Lleno)
- Calendari
- Competicions
- Històric Campionats de Catalunya
- Formació
- Alt Rendiment i Tecnificació
- Millor Bàdminton / Se Busca Campeón
- Minibàdminton
- Mutualitat
- T'interessa
-
Galeria de fotos
- INTERNACIONAL de CATALUNYA s15 i s19.
- Circuit Argentona'12
- Clínic MB set 2012
- Campus d'Estiu 2012
- C.Cat. veterà i s-15 2012
- Festa XXVè aniversari FECAB
- Campus d'Estiu 2011
- Campus d'Estiu 2013
- III INTERNACIONAL DE CATALUNYA 2015
- CAMPIONAT D'ESPANYA S-19
- Campus d'Estiu 2015
- MEMORIAL GUADALUPE BURGOS SÁNCHEZ 2016
- Campus d'Estiu 2016
- Campus d'Estiu 2017
- CAMPIONAT ESPANYA S19 I PARABÀDMINTON 2018
- Campus Estiu 2018
- Campus Estiu 2019
- Campus Estiu 2024
- On som
- Contacta
- Enllaços
6 d'ABRIL de 2013: DIA MUNDIAL de l'ACTIVITAT FÍSICA.
La Generalitat de Catalunya impulsa, per quart any consecutiu, la celebració del Dia Mundial de l’Activitat Física. Serà el proper 6 d'abril de 2013 o qualsevol dia comprès entre el 3 i el 21 d’abril.
La diada se celebrarà novament arreu del planeta, tot difonent la recomanació fonamental, i molt fàcil d’assolir, per prevenir les més de 3.334 morts anuals a Catalunya que es relacionen amb el sedentarisme: “Acumuleu 30 minuts d'activitat física cada dia” amb el sublema d'enguany: "Activitat física sense barreres".
En la celebració del DMAF en els 3 anys precedents, hi ha hagut una participació de més de 168.000 persones, s'han organitzat 593 esdeveniments i s'hi han involucrat al voltant de 600 entitats. Aquest fet posa de manifest l’èxit i la motivació de totes les entitats i sectors públics i privats que estan sensibilitzats vers la promoció de la salut mitjançant l’activitat física.
Podeu consultar el llistat de propostes actives per organitzar els vostres esdeveniments i totes les activitats enregistrades l'any passat.
Qualsevol activitat que sigui capaç de promoure l'activitat física és ideal!
Bona celebració!







