- Notícies
- La Federació
- Campus d'Estiu 2026
- Calendari
- Competicions
- Històric Campionats de Catalunya
- Formació
- Alt Rendiment i Tecnificació
- Millor Bàdminton / Se Busca Campeón
- Minibàdminton
- Mutualitat
- T'interessa
-
Galeria de fotos
- INTERNACIONAL de CATALUNYA s15 i s19.
- Circuit Argentona'12
- Clínic MB set 2012
- Campus d'Estiu 2012
- C.Cat. veterà i s-15 2012
- Festa XXVè aniversari FECAB
- Campus d'Estiu 2011
- Campus d'Estiu 2013
- III INTERNACIONAL DE CATALUNYA 2015
- CAMPIONAT D'ESPANYA S-19
- Campus d'Estiu 2015
- MEMORIAL GUADALUPE BURGOS SÁNCHEZ 2016
- Campus d'Estiu 2016
- Campus d'Estiu 2017
- CAMPIONAT ESPANYA S19 I PARABÀDMINTON 2018
- Campus Estiu 2018
- Campus Estiu 2019
- Campus Estiu 2024
- On som
- Contacta
- Enllaços
COBERTURA TELEVISIVA de l'INTERNACIONAL de CATALUNYA s-15 i s-19.
Com ja va passar amb el Campionat de Catalunya absolut del passat gener, vàries cadenes de televisió es van interessar per donar cobertura a l'esdeveniment esportiu del nostre esport.
El canal ESPORT 3, el portal d'esports de la Televisió de Catalunya, el va emetre el dimarts 19 de febrer, al programa Catalunya vespre esports. Estem pendents que el pengin al seu web per posar el link.
- Zona UFEC, la plataforma de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya, ha inclós el mateix vídeo d'Esports 3 a la seva pàgina oficial.
- El canal VOTV, va emetre un reportatge al programa Infoesports (del minut 3:25 al 6:02 de la gravació), el dilluns 18 de febrer.
- I entrant a Mira! Granollers, el nou canal digital de la ciutat de Granollers, es pot veure la gravació que han preparat sobre aquest esdeveniment esportiu.







