- Notícies
- La Federació
- Campus d'Estiu 2026
- Calendari
- Competicions
- Històric Campionats de Catalunya
- Formació
- Alt Rendiment i Tecnificació
- Millor Bàdminton / Se Busca Campeón
- Minibàdminton
- Mutualitat
- T'interessa
-
Galeria de fotos
- INTERNACIONAL de CATALUNYA s15 i s19.
- Circuit Argentona'12
- Clínic MB set 2012
- Campus d'Estiu 2012
- C.Cat. veterà i s-15 2012
- Festa XXVè aniversari FECAB
- Campus d'Estiu 2011
- Campus d'Estiu 2013
- III INTERNACIONAL DE CATALUNYA 2015
- CAMPIONAT D'ESPANYA S-19
- Campus d'Estiu 2015
- MEMORIAL GUADALUPE BURGOS SÁNCHEZ 2016
- Campus d'Estiu 2016
- Campus d'Estiu 2017
- CAMPIONAT ESPANYA S19 I PARABÀDMINTON 2018
- Campus Estiu 2018
- Campus Estiu 2019
- Campus Estiu 2024
- On som
- Contacta
- Enllaços
Una MEDALLA de PLATA i DUES de BRONZE al CAMPIONAT d'ESPANYA s-17.
Els germans Arnau i Guillem Duran, del CESIB La Garriga, aconsegueixen la medalla de plata al dobles masculí, demostrant amb aquesta segona medalla de plata en un campionat d'Espanya d'aquesta temporada, que són una de les millors parelles espanyoles de categories inferiors.
El Blai Ramírez, del Bàdminton Granollers, junt a l'Adrián Yeste, de Balears, aconsegueixen la medalla de bronze també al dobles masculí. L'Ariadna Gallardo i la Blanca Lucas no han pogut revalidar el títol de campiones d'Espanya de dobles femení aconseguit la temporada passada, però tornen a casa amb la medalla de bronze.
Aquest era el darrer Campionat d'Espanya individual abans del d'equips. La competició ha tingut lloc dies 8 al 10 de juny, a San Sebastià.
A més dels jugadors esmentats, també hi han participat l'Adrián Valenzuela, del Bàdminton Granollers, l'Oriol Bellot, Joan Solà i Sergi Soldevila del CESIB La Garriga, i la Marina Moreno, del Club Bàdminton Bellaterra.







